Bosch BSGL52255 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52255 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Veerle Brion 01-06-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Perfekte stofzuiger, met heerlijk lang snoer! Zwenkt uiterst soepel, zuigt prima en maakt niet teveel geluid.
Ik had speciaal het Bosch type met parketborstel besteld, maar in de praktijk doe ik alles met de gewone borstel. De aparte parketborstel stelt ook niet veel voor. Voor het overige 'n aanrader!

Reina 2 24-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Zeer krachtige stofzuiger prettige bijkomstigheid is het zeer lange snoer van 15 meter. Draait goed mee rolt zelf over zijn eigen snoer, Zeer prettig in gebruik een echte aanrader

Miep 48 11-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

De stofzuiger is licht van gewicht en de slang is evenals de stang zonder veel kracht te bevestigen en te ontkoppelen. Dit maakt het apparaat erg prettig in gebruik.

Josefine flipse 03-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Een stofzuiger die er mag zijn. Prijs en kwaliteit zijn in evenwicht.
Een aanrader voor wie een handzame en goede stofzuiger zoekt. De slang is van prima lengte en het gewicht is lekker licht. Dit maakt het mogelijk dat de stofzuiger gemakkelijk verplaatsbaar is.

Anne S 03-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Het is een fijne, lichte stofzuiger die goed wendbaar is. Ik heb de versie met de parketborstel genomen en die werkt goed. Lekker lang snoer en krachtige motor. je krijgt bijna plezier in stofzuigen.

J. Zwagermans 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Hoge cijfers gegeven omdat ik uiterst tevreden ben over deze nieuwe stofzuiger. Ik geef daarvoor de volgende motieven:
zeer goede wendbaarheid met perfekt werkend kogelgewricht, zal ik maar zeggen;
door de vlakke achterkant is de stofzuiger makkelijk en stabiel neer te zetten op traptredes zonder dat hij daarbij op het snoer staat;
zuigkracht is perfekt en goed regelbaar;
lekker lang snoer en krachtig oprolsysteem;
multifunktionele zuigmond werkt prima;
stootbumpers aan de zijkanten kunnen beschadigingen voorkomen.

Kortom: heel blij met mijn nieuwe, huishoudelijke apparaat.

Evr59 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Goeie koop, zuigt goed. Fijn lang snoer. Leuke kleur, snelle vormgeving. Hulpstukken handig en gebruiksvriendelijk

701112 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Ik ben heel tevreden over het lange snoer wat de stofzuiger heeft ( hoef je niet steeds je snoer te verwisselen, werkt heel prettig ). Wat ook prettig is is dat er een parketborstel bij zit i.v.m. met parket/laminaat/ plavuizen in huis. Het is gewoon een fijne stofzuiger, prettig en makkelijk in gebruik.

Peter van Meeuwen 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

De zuigkracht e.d. is uitstekend, maar het gewicht van de stofzuiger is aan de hoge kant. De wendbaarheid is prima em over de duurzaamheid kunnen we nog geen uitspraak doen.

Ria de Knoop 31-03-2014

Lang snoer prettig
Makkelijk wendbaar

Kleine ruimte voor de grote stofzak !
Jammer dat er geen schuifklep in de stang zit want dat is handiger om de zuigkracht te regelen dan de regelknop bv. Als een kleedje vast zuigt !

A.W. van Doornmalen 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

We zijn heel tevreden met de nieuwe stofzuiger. Op één ding na: we misssen een klein borsteltje om stof af te nemen. Snoerlengte lekker lang, prima dus. Zuigkracht zéér goed! Wendbaarheid uitstekend.

Bep Huisman 30-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Alle opties geprobeerd, bevalt prima
Vooral het lange snoer is erg makkelijk
in het gebruik. Het kleine borsteltje prettig
voor meubels

mip68 30-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Stofzuiger is als apparaat zwaar, maar maakt niet al teveel lawaai en zuigt goed ook bij de randen.Er zit een stand op voor tapijt en gladde vloeren die je in "zwaarte" kan aanpassen.

GHM. Jansen 30-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Tot nu toe bevalt de stofzuiger prima!
Alleen jammer dat je bij het opbergen van de stofzuiger de opening naar stofzak niet met een klepje kunt afsluiten.

Jan de Bokx 18-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Wat een genot is deze stofzuiger. Zonder van stopcontact te wisselen de hele verdieping door kunnen. En dan die enorme zuigkracht. Petje af voor Bosch. Stofzuigen is zo geen straf meer. Hij is ook voorzien van filters zodat ik met mijn stofallergie er vanuit kan gaan dat niet alle fijne stof weer terug geblazen wordt.
Alles ziet er erg stevig uit, maar duurzaamheid kan ik nog niet weten op deze korte tijd. Maar bij Bosch ga ik er vanuit dat het wel goed zit.

Ook is alles goed op te bergen in en aan de stofzuiger.

En dan als klap op de vuurpijl ziet hij er ook nog geinig uit in een fris blauw kleurtje.

De oude stofzuiger gaat nu snel naar het grofvuil.

willyjan 16-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

De mogelijkheden zijn bijna eindeloos; de diverse hulpstukken werken allemaal goed en
ook de verschillende borstels, perfekt.
De zuigkracht van deze machine is enorm; hij tilt de inloopmatten van de vloer, wat uiteraard niet
nodig is, maar als idee gegeven om de zuigkracht te illustreren.
Het snoer is van een dusdanige lengte dat éénmaal inpluggen voldoende is om de gehele
verdiepingsvloer te bestrijken; dus geen van de muur afgerukte stopcontacten meer.
De vier zwenkwielen zijn geweldig met een kleine kanttekening, de stofzuiger zal niet altijd
op die manier volgen die de gebruiker zou willen. Maar met een beetje meesturen gaat hij wel mee.
Verder ziet het apparaat er gelikt uit in een zachte kleur. De stootbanden van zilverkleurig rubber
doen hun werk ook goed. Ook de meedraaiende slangingang, kom er maar op, uniek.

Wij zijn er erg tevreden mee en hebben er een geweldige kracht mee in huis gekregen.

Heleen Verkerk 12-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

De Bosch stofzuiger ziet er erg mooi uit. Is lekker licht, maar niet te. Zodat deze niet meteen omvalt ;).
Verder doet hij het prima. Wij hebben altijd stofzuigers van kwalitatieve goeie merken gehad, dus zijn wat gewend.
Deze hoort echt in dit rijtje thuis. Een super aanrader.

jpmvanputten 03-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Het is een zeer krachtige goede stofzuiger. Je kunt overal bij en werkt goed op een houten vloer, stoffen vloer, parket. Beweegt goed en soepel mee.

irm73 26-02-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52255 zwart, blauw

Buiten het design ,want het is een mooe stofzuiger die gezien mag worden!Is deze Bosch een ideale stofzuiger.Heel handig en nieuw voor mij was het kogelgewricht zo kan de stofzuiger op zijn plaats blijven staan en hoef je hem niet mee te trekken wat toch vaak op den duur fout gaat(ervaring met vorige stofzuigers) de zuigkracht is enorm,de matten werden opgetild dus voor matten zet ik de knop iets lager.De extra's zijn een welkome aanvuling m.n de boorhulp! Een uitvinding zo simpel en nooit eerder gezien echt fijn!Wat heel prettig is de 15 meter snoer.DE stofzuiger beweegt makkelijk is erg wendbaar en niet zwaar.De knoppen zijn ook makkelijk te bedienen je hoeft niet een knop heel hard in te duwen.Het snoer rolt automatisch op.Huisdierharen zuigt hij makkelijk van bankstel en mat op .Gewoon 100% een aanrader!